Lost? Hitta.se!

Jag har väldigt finurlig humor. Jag skrattar åt de knäppaste saker och roas av grejer folk skakar på huvudet åt. Jag tycker tillexempel att det är skitroligt att Lost på fyran är sponsrat av Hitta.se. Det är en sån där grej som jag tycker är superfinurlig som får mig att fundera på vilket geni som ringde upp Hitta och bad dem sponsra. Vems skojiga idé var det, liksom? Dessutom tror jag ofta attt ingen annan fattar det roliga i det uppenbara, så när reklamen kommer Lost sponsras av Hitta.se kan jag vända mig till den jag tittar på tv med. Haha, ser du. Det är roligt juh! För du vet...Hitta...och Lost...borttappad du vet.. Kul va? Självklart fattar de flesta och att jag förklarar pajar ju det skojiga... Men skitsamma. Roligt är det. Även om majoriteten av befolkningen förmodligen inte håller med...

Satt och tittade på Christine, programmet som går på femman med Julia Louis-Dreyfus i huvudrollen. Den kvinnan skrattar jag ihjäl mig åt! Jag tycker definitivt inte om Seinfeld, men kan titta på det också bara för att hennes uppenbarelse roar mig. Idag var tydligen Christine extra rolig och jag skrattade så jag fick kramp i magen. Jonna satt bredvid mig. Hon suckade mest... Jag fortsatte skratta och tittade inte ens på tvn längre. Jennie...det är slut. För flera minuter sedan. Jaha...jaja. Skrattet tynade bort. Orka förstöra. Jag hade säkert kunnat skratta i säkert fem minuter till bara på eftertexterna... Jag skyllde på feberyra, igen, och fnissade lite till. Sedan fortsatte jag skratta bara för att det var så knäppt...

Ibland måste man skratta. För att bli glad igen. Och då är det bra att inte ha så höga krav.



Ha! Haha! Hahahahahahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0