Prioritera, för i helvete!

Det handlar om att prioritera. Att göra sina val. Att bestämma sig för vad man tycker är viktigast.

Bloggen har blivit fetbortprioriterad i helgen. Stressen över den här jävla flytten rispar litegrann på min hjärna hela tiden. I helgen valde jag, prioriterade, min familj och vänner. Tog med mig Camilla ut till Sävis, drack oförskämt mycket vin, träffade massor med folk och blev mer än nyttigt full. Himla bra prioriterat av mig! Jag kan det där med att välja; packa eller dricka vin på sjön. Svårt...

Idag är jag igång igen. Så jävla mycket skit här så jag vet inte riktigt vad som är upp och ner... Hur fasen kan man samla på sig så mycket saker på sju år? Man kan nog säga att jag är väldigt bra på det här.

Det är så många jag vill hinna träffa innan jag åker. Det känns så sjukt läskigt att inte veta när man kommer till Sverige nästa gång... Jag har dock träffat de viktigaste den senaste veckan... Hinner jag inte mer får jag leva på det och gråta en extra skvätt på planet för de jag missade.

Man skulle kunna säga att min mobil borde få utegångsförbud. Eller så skaffar jag nytt knapplås. 14 samtal till en och samma person är inte okej. Hehe, jepp, jag har gjort det igen. Calle och Camilla vet hur det känns, de fick lika många samtal de en gång... Jag tycker min mobil är lite extra skojig när den gör så... Folk blir så förvånande (alternativt förbannade) när de får sjukt många samtal mitt i natten...

Näpp, fortsätta röja, tog en liten liten bloggpaus. Jag prioriterade in den...

Det gör mig så jävla irriterad när folk inte kan prioritera! Gör om, gör rätt!!

Gör om gör om gör om... Jag skulle göra det igen och igen och igen och för alltid om jag fick.

Det har dessutom varit skitvarmt idag. Hur någon kan tycka om solen är för mig oförståeligt. USCH!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0