Tonton tuffast i stan!




(undra vems smutsiga fot det är...vi kan ju lugnt konstatera att det inte är min i alla fall.
Skulle aldrig ha en rosa tröja på mig)



Har umgåtts med världens bästa systerson hela dagen. Vi är ett väldigt bra par, eftersom jag bara råkar vara världens bästa moster också. Vi jagade änder i parken i säkert 15 minuter. Sprang och sprang och sprang... Jag som dessutom är skiträdd för fåglar brakade rakt igenom flocken, bet mig i läppen  och hoppades att de inte skulle attackera. Vad gör man inte för lillkillen liksom? Åt mat på stan, över hela Flanörs golv, förlåt för det...men ärtorna rullade så himlans bra...de var liksom superrunda. Gick en sväng., shoppade som vanligt till Tonton. Det är nog det roligaste jag vet. Bränna pengar på honom. Nästan roligare än till mig själv. Det finns mycket tuffare kläder till honom än till mig...

Var hemma hos Tontons mormor en stund, badade i hennes badkar, jag var utanför och Tonton i karet, men jag misstänker att jag blev blötare än han...

Är hemma nu i alla fall... Han somnade snabbt efter en flaska välling vid halv åtta. Misstänker att han vaknar inatt, men om jag håller tummarna hårt kanske kanske han sover till imorgon bitti när vi ska till dagis...

Nu; Cold Case på nian... Hade nog varit bättre och jag hade nog förstått mer om jag lyfte huvudet lite mer från datorn...

Det som var mitt försvann och jag letade länge länge länge...det låg nog gömt i mörkret...men någon tände lampan och då...där....det kom tillbaka...det brukar alltid göra det vet du... Precis när man slutat leta....

Kommentarer
Postat av: jeanine Denise

taaaaaaaack syster för att du passadeee honom :)

2009-05-04 @ 21:57:08
URL: http://diamondintherough.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fan va snygg han e!! jag har världens bästa killsmak..när d gäller strandraggare iaf..Puss

2009-05-05 @ 11:20:53
Postat av: Jennie

Hehe, visst är han? Tror han har det från sin moster Jennie. Hon är också jävlitg snygg har jag hört...

2009-05-06 @ 19:47:43
URL: http://nothingbutchaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0