Tvättbekymmer...

Vaken vaken vaken. Sedan klockan sex. Jeii... Har dock dragit på mig lite problem. Har tvätt i tvättstugan och en lillkille som nyss somnade om... Måste definitivt gå ner i källaren snart, innan en arg granne kommer och kastar ut tvätten... Ta barnet över axeln och springa ner? Känns klumpigt... Väcka honom? Nää... Väcka Jonna och tvinga henne komma hit? Hmm..kommer nog inte gå i alla fall... För man lämnar väl inte en ettåring ensam antar jag.. Så himla dåligt med samvete! Annars hade jag nog gjort det.. ;) (Äsch inte då...kläderna får ruttna! Vem fan bryr sig...)

Sol idag igen... Tonton gillar det. Inte jag. Antar att vi får ta oss ner i parken senare... Det barnet har outtömligt med spring i benen. Fabulösiskt...

Och du kom inte och du kom inte och du kom inte...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man ska aldrig lämna ett barn under två år ensam, eller utom synhåll. vad som helst kan hända. och tänk då vilket samvete liksom. så du gjorde helt rätt att inte gå ifrån! :) lillkillen är väl viktigare än tvätten och vad grannen tycker?

2009-05-10 @ 20:26:11
Postat av: Jennie

Hahaha, självklart! Inte skulle jag lämnat honom såklart! Han är viktigast i världen juh! Mycket dumma idéer har jag fått, men så dum hoppas jag aldrig jag blir. :) Hoppas jag inte oroade några fler, för det var en gnutta ironi i det där inlägget! Tack för omtanken!

2009-05-10 @ 22:34:25
URL: http://nothingbutchaos.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Ha ha... låt den gnälliga grannen ruttna med tvätten;.))

2009-05-11 @ 02:23:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Överväger det ibland....deras usla musiksmak och eviga fredagskaraoke måste snart straffas känner jag!

2009-05-11 @ 07:18:16
URL: http://nothingbutchaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0