Undanröja bevisen

Jag har just insett att allt det jag har sparat på hög i mina skåp och kallat för mitt liv inte var annat än söndagsbilagor med Guillou-romaner och stilistik-övningar från högstadie-svenskan. Hittade även noter på blinka lilla stjärna och Love me tender ifall jag skulle vilja lära mig det på gitarr någon gång. Kan upplysa om att jag fick de i trean. På lågstadiet. De har några år på nacken. Dags att slänga kanske. Älskar att slänga saker, Det gör mig nästan lika lycklig och varm som DvA blir av snygg dill. Skåpen blir så tomma, tomma, tomma och fina...

Fick alltså en liten power-boost idag och har dragit igång med storröjning. Snart upp på vinden och hämta kartonger. Tog en liten blogg-paus bara...

Gå ut på lördag, åka båt eller vara barnvakt? Fundera fundera... Någon som kommer och gör mig sällskap om jag tar hit Tonton?

Hittade en massa texter jag skrivit för längesedan också. Insåg att jag var en lika fantastisk cyniker då som nu. Jag var en riktigt duktig fjortonåring och missade helt det patetiska rosa fjortisstadiet. NÖJD!!

Jag slänger inte minnen, jag slänger bevisen. Själva upplevelsen ligger kvar i hjärtat någonstans...
Ute vid Sävis. Ganska lockande...


Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Svar: Haha, ja! Jag fick mig ett gott skratt i morses :D

2009-05-07 @ 15:32:16
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan så sugen jag blev på att bada :O

2009-05-07 @ 17:05:39
URL: http://maaajken.blogg.se/
Postat av: jeanine Denise

väälllllllj tonton =) du måste juh passa på o spendera tid med honom innan du far :p

2009-05-07 @ 17:06:09
URL: http://diamondintherough.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Åh, skönt när man får den energin att göra de där så välbehövliga röjen -vi körde stenhårt förra veckan:.)) Åh så skönt med rena skåp!:.)



Åh, vad bra att du tipsade din kusin om min blogg. Även om han inte gillar mitt sätt att skriva eller så, så finns det ju många andra länkar till sidor som handlar om samma sak men på olika sätt... ge honom en kram från mig!

2009-05-08 @ 00:41:35
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0