Jag klarar vad jag vill...

Som vanligt är det himlans trevligt att dricka vin med mina vänner. Skrattar som vanligt åt det lägsta, diskuterar det djupaste som ingen i alla fall förstår, försöker bete oss på ett sätt vi ändå aldrig klarar av. Det går sådär. Men jävligt roligt blir det... 

Nu bor jag i kartonger igen. Jag hatar att bo i kartonger. Känns som om jag borde städa hela tiden, men det orkar jag ju fan inte!

Jag vet inte varifrån jag fick den dumma idén...om och om igen och nej nej nej...varifrån kom den ljusa planen? Såhär i efterhand var det ju korkat när man tänker efter, när man ser på vad som blev... Ibland gör jag så dåliga val, men det är sant, jag hade annat för mig... Men jag vet bättre nu och igår var jävligt bra, och du du du...

Borde egentligen göra mig iordning och hämta Tonton antar jag... Känns frestande att duscha nu... Tror min hud är täckt med ett lager bakfylla och en skvätt gammal sprit och så lite du du du. Håret gråter över sin egen spegelbild och ögonen...ögonen ser trötta ut men de glittrar litegrann...

Och jag vet inte varför jag skulle ändra tankesätt, det gamla har ju funkat förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0