Väckarklockemorgon

Idag är inte en sån där dag när jag vaknade tidigt alldeles av mig själv. Idag är det en sån dag när jag har stängt av väckarklockan i en halvtimma innan jag ens börjar reagera på att den har ringt. Kändes lite som om jag inte riktigt hade tid att sova bort dagarna längre... Har så otroligt mycket att fixa och massa ärenden på stan och packa och ringa en massa samtal. Jag kan ju upplysa er om att det är stora gäspningar nu. Hur vet jag när jag är klar? Om jag har glömt något? Om jag har missat något i packningen? Det är ju inte bara att vända och åka hem om man glömmer något. Så jävla B...Om någon springer runt på stan idag kan ni ju höra av er. Eventuellt kan jag ta mig en kaffepaus.

För den som aldrig har spänt en båge kommer aldrig få höra hur det låter när den går sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0