Advent...att vanta...att sakna

Spenderar dagen i sangen. Kanns bortskamt. Jag har tvn pa, datorn i knat, huset for mig sjalv. Har dock stangt dorren. Tror det hjalper. Far mig att glomma hur nedervaningen ser ut och att jag maste stada... Nattens festande gjorde minsann inga underverk for hemmet. Hittade kottfars pa halva koksgolvet imorse, vinglas overallt, disk... Vafan..tanker stanna har ett par timmar till. Om man inte ser det finns det inte. Har pa overvaningen ar det bara jag och facebook och nagra halvt okanda bloggar.

Kaldolmar hade varit gott idag...vem lagar at mig??

Ledig imorgon ocksa. Lyx. Vet inte riktigt vad jag gor har langre med tanke pa hur dott det ar. Dessutom ar alla, (ja ALLA) andra i mitt kok lediga hela javla december. Ensam kvar ar Jennie. Fint. Far sallskap av killar fran main-kitchen. Ska bli skont med lite ombyte, roligt...gor mig inget att spendera julen har. Ska kla julgran och dricka vin. Inte jattejobbigt...

Upptackte nyss att det ar forsta advent idag. Da ska det ju vara morkt och tanda ljus och sno och sant...har ar det regnigt och ljust ute. Forstar inget alls...

Sa nara kan ingen ga...kommer inte narmare an sahar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0