Bra. Da kanns allt som vanligt igen da.

Det kanns som att jag tappat pengarna, slangt mjolken och nagon trampar pa mitt huvud. Sa kanns det. Egentligen gav jag snallt mina pengar till bartendern, drack upp spriten och darav huvudvarken. Konstigt sa det kan bli ibland... En av killarna jag bor med flyttar, hans sista kvall och traditionsenligt och utan knussel havdes det sprit i varenda horn. Bra jobbat. Sjalv trodde jag att jag var ansvarsfull nar jag gick hem vid elva. Hade fel... Den andra killen jag bor med planerade namligen att rymma till en kompis for att slippa efterfestandet vi trodde skulle aga rum i vart hus. Jag rymde ocksa. For jag var snvarsfull och skulle jobba idag och behovde sova. Mhmm...

Sa fel jag hade. Igen. Slutade med att jag och Flange blev dyngfulla i kompisens vardagsrum och dackade framfor en film. BRA!! Vi dricker alltid for mycket. Daligt sallskap. Na, underbart sallskap, fel sysselsattning. Pa fel dag menar jag.

Kom atminstone till jobbet. I tid. Om an som ett laskigt vrak.

Imorgon ar jag ledig. Dricker vin bara for att. For att jag vagrar vara spiknykter en lordag nar jag 'r ledig en sondag. Detta ar min mogna sida.

In i dimman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0