Fantastiska repris! (Jodå, jag kör repriser om de är bra)

Ojoj....Nybrogatan....jag säger bara det. Ojojoj...

Hade en fabulösisk kväll igår som började på Grappa med fina, människor och god mat som dessutom var gratis när min rika lillsyss betalade. Älska! Drack mer än nödvändigt, så som man gör på Nybrogatan. Det kändes lite som förr. Jag låtsades ha full koll på läget, även när det blev lite dimmigt, drog upp mitt älskade VISA-kort i tid och otid och drack efter grupp-tryck och blev full därefter. Men jag tycker jag skötte mig ganska snyggt. Jo, jag tycker det.

Tack underbara ni. Hade roligt. Som fan. Fin kväll...

...som avslutades med en minst lika fantastisk natt, morgon, förmiddag och eftermiddag. Jag vet hur man ska välja sitt sällskap och Ditt är alldeles perfekt. Väl spenderad tid. Tack för det och DiLeva och rufsigt hår.

Min dimma min dimma...jag såg allt så klart i min dimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0