FB hatar mig

Mera sondagspladder...da sitter vi har igen... Jag, sambon och Zynga Poker pa Facebook. Vi ar sa sorgliga. Ofta innebar det att han spelar och jag maste logga in och ut hela tiden eftersom spelet uppebarligen hatar mig...men anda... Det ar darfor jag mellanlandar lite har. Fordriva tiden nar spelhelvetet laddar. Igen. Sedan kanske jag kan spela en hand innan jag skriver ett nytt stycke. Om nagot annat minst lika onodigt och trakigt.

Nehe....inte det. Ska tydligen inte alls spela... Facebook straffar mig for att jag har varit lat och suttit framfor datorn och sovit hela dagen. Jag ar leeedig. LEDIG! Man FAR vara lat da. Forbannade diktatur! Sa sambon spelar ensam och forlorar hela den artificiella hushallskassan. Jag behover vara dar och halla koll pa pengarna...

mmm...kanske skulle sova istallet da...latt nar jag vaknade fyra idag.

Sa ju att jag var lat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0