Grrrrrrrrrrr

Jag slutade klockan tva idag. Det ar forbannat tidigt. Men det ar dott pa jobbet...ingen ide att vara sa javla manga nar det inte finns nat att gora. Personalbussen hem gar tio over tva. Langt uppe pa backen. Sprang till omkladningsrummet, bytte om i stalmannenfart och gick bautasnabbt uppfor den forbannade backen. Tio over tva...jag kom dit tolv minuter over. Fan. Tillaggas bor att p-bussarna inte gar oforskamt ofta. Typ jattesallan. Suckade lite, vande om och borjade ga nerfor backen igen. Kanske gick det en lokalbuss? Det gjorde det. Och den passerade mig precis nar jag nadde slutet pa backen. Fan. Igen. Missade precis tva bussar med tva minuter med tio minuters mellanrum. Bra da. En och en halv timma till nasta buss. Det blev trasmak i rumpan i rokrutan. Hann nog se alla komma och ga minst en gang. Jag bor har...har i rokrutan.

Kom hem, badade jattelange i mitt badkar...tvattat, stadat, lagar mat. Gorgonzola och baconfyllda kycklingrulader med ugnsrostad potatis, rotfrukter och bluecheesesas. Later bra. Ska bara se till att inte overkoka kycklinjaveln... Fan, skulle ha tagit upp den fem minuter sen... Gissar att jag INTE tanker bjuda sambon herr Souschef pa mat ikvall.

Haha, jag har inget liv. Det har ar ju nastan varre an att skriva om tv. Sorry...

Jag hoppas pa att ha massa att skriva om nar jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0