Morgonpinsamheter...

Mandag morgon. Vaken innan elva. Med tanke pa att jag inte klev upp innan fyra igar kanns det valdigt bra tycker jag. Som om jag ar uppe i ottan. Eller just gjort frukost at 9 ungar pa 20-talet. Eller som om jag skulle kunna aka skridskor staende pa ett ben. Ni vet, som att klara det omojliga. Lite superhjalteaktigt sadar... Dessutom maste jag nog ga till affaren idag. Kla pa mig och lamna huset. Det gjorde jag minsann inte igar. Det var ett mycket enklare liv igar. Skrubba lite badrum och slippa kliva ur pyjamasbyxorna. Varldens basta deal.

Skulle nog behova lite superhjaltekrafter idag. For att kliva ur den har otroligt skona sangen. Ugly Betty pa tv, da kan jag ju bli kvar har hur lange som helst. Om jag kunde valja skulle jag tycka det vore praktiskt att kunna flyga och bli osynlig. Da skulle jag ta fonstervagen till affaren, flyga dit utan att byta om och sedan tillbaka till sangen. (Far mig att tanka pa sangen om superhjaltar som nagon berattade om for mig...det var mycket bra superhjaltekrafter i den sangen...hehe...) 

Fick just problem. Kissnodig. Fan. Da MASTE man kliva ur sangen. Ok...

Herregud. Insag precis hur mycket skit jag kan fa in i en blogg. Helt otroligt. Sa man blir lite generad nastan. Tanka sig...att det var tillatet...att skiva sahar pinsamt daliga inlagg...hmm...Jaja, vissa har det bra. Komma undan med san har skit. SKIT, sager jag! Dalig skrivet, ointressant, trakigt, blekt... Usch, sager jag bara. USCH! Nastan sa man skams lite bara for att man laser elandet. SKAMS gor man. SKAMS! -Ajda, harda kritiker...men jag visste det. Dalit inlagg. Sa gar det nar man oppnar datorn sa fort man oppnar ogonen. Fantasin ar lite lag just da...  

Tank vad bra det vore om nan ville komma med lite frukost nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0