Raknar dagarna...

11 dagar kvar. Sedan ar jag hemma. I Sverige, i det gra, jag har hort att det snoar. Jag hatar sno. Har snoar det aldrig. Det ar skitbra. For nara havet. Underbart. Ska alltid bo vid havet.  Jag planerar alltsa inte att komma hem och gora snoanglar. Jag ska halla mig inomhus. Pa pubarna. Jepp.

Har flyttat. Igen. Tre hus pa 5 manader. Bra av mig. Bytte till ett nytt personalboende for tre veckor. Lag precis vod hotellet. Det var ett varmt hus. Det var en trevlig skillnad fran mitt forsta hus som alltid var skitkallt. Synd bara att det varma huset inte hade nagon dusch. Javla langsam service pa det dar stallet...hur svart ska det vara tt fixa en ny duschjavel??

Har i alla fall flyttat ifran huset utan dusch nu. Bor i ett privatagt hus numera. No more fucking personalhus. Riktigt badrum, underbart kok, fantastiskt sovrum med massa garderober. Delar med tva killar fran hotellet. Souschefs. Jag raknar med att kunna plocka upp hemlig information och avancera fort som fan. Mmmm...sakert...det enda man lar sig i det har huset ar att dricka sa manga ol pa sa kort tid som mojligt...och det kunde jag ju redan. Statt var en finfin larare...

Vad mer? Fattar inte att jag inte har nagot att beratta nar jag inte har bloggat pa sa lange...men jag antar att vardagen ar gra har ocksa. Precis som vanligt. Hander inte sa mycket...mer an att jag pakcar och flyttar mest hela tiden...

Men vi ses snart, och da uppdaterar vi, pa riktigt. In real life. I dimman, under regnet, i morkret...ses pa andra sidan...

Jag sag fram emot nagot som inte finns....hur dumt var inte det?

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, vad glad jag blir när du har skrivit i din blogg. Det var så länge sen, o jag kollasr ju stup i kvarten. Kramar.

2009-11-07 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0