Sssschhhwwwweeden

Det tog mig ett tag, men jag kom fram... Fyfan att det ska vara så jävla svårt att ta sig till Sverige. Lämnade mitt hus halv nio på lördagkvällen och landade i Sverige klockan två på eftermiddagen på söndagen. Tåg i två och en halv timma till Edinburgh, 20 minuters taxi till flygplatsen, 11 timmars väntande på flyget...två timmars flyg. Fint... 11 timmar på en flygplats. UNDERBART. Det går nämligen inga tåg från min håla på söndagar. Men det var kul att vänta i 11 timmar. Jätte. Jag åt frukost två gånger. En gång 03.00...och en gång vid 05.30. Det var dyrt...och gott så skitsamma.

Känns inte som jag nånsin åkt härifrån...konstigt det där...

Nu är jag hemma i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0