Tid att älska.

Jag har haft en sån där julkänsla i kroppen hela veckan. Jag gillar inte ens jul, men jag gillar när det är mörkt och det regnar och det är tända ljus. Det är lite jul för mig. I övrigt är julafton till för småbarn. Men det mörka är bra. Och ljusen. Och regnet. Och regn har vi massor av.

En vecka hemma. Jag som skulle göra så mycket har inte gjort ett dugg. Alls. Hade en jättemysig onsdag med vänner och viktiga människor. Sedan har jag...eh...inte gjort nåt mer. Spenderade lördagkvällen med Anneli, som förr, dagens och skvaller och cigg under fläkten. Men hur bra allt än var/är...så åker jag ändå tillbaka på torsdag. Det är inte jättelockande just nu. Nu vill jag stanna, fixa saker, förstå saker, hitta rätt. Typ så. Men när man är vuxen fungerar det tyvärr inte så. JAg har ett jobb at gå till på fredag som man inte bara kan skita i. Det är synd. Jag känner för att skolka och stanna. Ett tag. Tills jag vet, tills jag ser...

Men det fungerar inte så när man är vuxen, är jag den enda som är vuxen?

Till Marielle ikväll. Träffa folk igen. Försöka inte somna.

Försöka inte ruttna inifrån av saker som jag inte förstår...

Tre dagar kvar. Jag känner mig stressad.

Har ni inte redan lyssnat på låtarna nedanför så är det dags att göra det nu. Underbar musik. Musik att älska. Musik att älska till. 

Kommentarer
Postat av: lollo

Tjingeling!Kul att du titta in tjejen.Nu har jag länkat dig till min sida,så du inte kommer bort.

Visst var ängeln stört-skön..Ha det så gott!

Var rädd om dig! Kramen♥

2009-11-22 @ 17:26:34
URL: http://lollopettersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0