Zombie...zombietrott...zzzoombieee...

Dyngtrott. Kom inte i sang forran halv fyra inatt...bussen till jobbet gar halv atta. Det var sadar...speciellt som det hade svepts ol och vin flitigt i en sisadar atta timmar. Tungt. Jag och F vet fattar tydligen inte vad som ar bra for oss... Halv ett dok Neil upp. Vi jagar tredje sambo och han kom for att provdricka med oss. Eller nat. Sent blev det i alla fall. Och fulla blev vi (jag).

 Dackade pa soffan nar jag kom hem och vaknade latt forvirrad av Marley som ringer och star utanfor dorren. Jag var verkligen inte jattesocial. Trakig skulle man till och med kunna saga. Stackars han. Han gick i alla fall ovanligt fort. Skulle ju gjort sa mycket idag. Tvattat, borja packa lite, stada huset....kom bara sa langt som till att slanga in klader i maskinen. Lagom jobbigt.

 Nu planerar jag att sitta har resten av kvallen. Inte ga en meter.

Om nagon skulle kunna tanka sig att dyka upp pa FB for att umgas lite vore det en bra ide tycker jag. Tyst har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0