Ja, Kim, jag lever.

Joda, jag lever. Tyvarr gor inte min dator det. I ett snilleblixt-ogonblick lyckades jag krossa skarmen. Darav 20 dagars dod blogg. Ber himla mycket om ursakt for det. Speciellt till Kim som ar mammaledig och uttrakad. :)

Kommer hem nasta manad, om nagon ar intresserad av att traffas. 16e november. Be there! Or inte...ni valjer, jag kommer i alla fall vara dar och forsoka se reprisen av vad jag missat. Nastan sex manader har gatt...antar att jag har en del att ta igen. Vad sags om en superfylla pa grappa for gamla tiders skull? Eller lunch pa tapas, akropolis och ming? Vore fabulosiskt...eller som Anneli sade: ett stort javla gang-bang. Ar lite sugen pa det ocksa...

Tur jag har facebook, sa jag haller mig lite uppdaterad. Kanns bra att veta vem som ar pa vag till jobbet, vem som dricker en kopp kaffe och vem som ar bakfull idag. Fint...

Ses snart, och gor vi inte det var vi val inte sa viktiga for varandra fran forsta borjan...

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack för det, jag förlåter dig

2009-10-23 @ 18:19:38
URL: http://kimochbaby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är visst viktig för mig! Men vi kan inte ses då =/

2009-10-29 @ 11:56:26
URL: http://sandra016.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-31 @ 17:40:39
Postat av: Anneli

e gangbanget innan eller efter lunchen på Tapas, lr middagen på Ming? Kanske borde be dem reservera ett bord, lr avdelning beroende på hur många vi blir...hehehe...

2009-10-31 @ 17:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0