05.12 piiiiiiiiip

Jag är vaken jag är vaken jag är vaken! Alldeles av mig själv! Wihooooo! Ingen jävla väckarklocka ska få väcka mig idag. Jeeeeiiii!!!

Inte för att det är så fruktansvärt skoj att vara uppe såhär dags, men jag är åtminstone pigg, så det kvittar. Däckade på min soffa klockan åtta igår. Vknade igen vid tio, stapplade in i sängen och däckade igen. Nio timmars sömn. Bör räcka. Jojomen. Därför har jag tid att sitta här nu...innan jobbet och allt. Bra där! Vuxet. Jätte.

Igår satt jag och läste hela Alex Schulmans pappa-blogg. Jag måste säga att jag älskar den. Lätt beroendeframkallande; Att vara Charlie Schulmans pappa. Skrattar för mig själv, ler åt bilderna på dottern och beundrar hans sätt att skriva...mest det. Hans sätt att skriva. Jojomen, jag beundrar det som fan. Jag är numera ett fan. Klicka er dit och älska hans samtal med dottern. Omöjligt att inte göra det!

Haha, jag är någons fan! Jag har en idol!
Kan inte minnas om jag haft en idol sedan Peter André när jag var tov...och han var ju mest sorglig.

Nä, även om jag är uppe omänskligt tidigt ska jag ta ta i mig själv, min tvätt och mitt hem nu.

Jag är en bättre människa idag än jag var igår.


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag klickade på länken. Nu sitter jag också och läser...

kram!

2009-09-22 @ 10:18:28
URL: http://kimochbaby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har läst han blogg varje dag i två år. Love it!

2009-09-28 @ 00:09:54
URL: http://sandra016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0