Barnen i Biafra vs. Jennie i Skottland

Vafasen är det här? Vad håller jag på med? Springer ute på nätterna när jag ska upp och jobba dagen efter...men idag, när jag är ledig...då jävlar ska det sittas hemma och tråka. Tydligen är jag någon slags självdestruktiv varelse som tycker om att plåga mig själv.

Men erkänn, det är fan jobbigt att klä på sig, traska ut i storm och gå i 20 minuter bara för att komma till puben. Måste den ligga så långt boooort??!! Åååååh.... och så kommer det sms från folk som redan är där och jag är så opeppad, men borde gå, för jag är uttråkad. Men nä, jag är tamefan för lat idag. Ska nog sitta här och fundera på livets orättvisor; som varför jag bor så långt bort när alla andra bor så mycket närmare. Det, mina vänner, är orättvist.

(Att barnen svälter i Afrika och att det finns hemlösa i varje hörn i sthlm...det bekymrar mig tydligen inte alls lika mycket som det faktum att jag måste promenera jättelångt för att få en öl...)

Nä, jag tänker tydligen mer på ytliga saker än på de djupa idag. Jajamen

Och jag såg att jag inte är så viktig längre och det är bra...men fan orättvist det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0