I'll bring my pillow next time

Hemma hos bossen. Igen. Spenderat varenda kvall har den senaste tiden. Umgatts, tittat pa film, spelat kort, snackat skit om folk som inte var narvarande och kunde forsvara sig...ni vet, kul grejer.

Jobbat som fan ocksa...till tolv i onsdags....till tolv i torsdags...hem till Munur, kolla pa film, tillbaka in efter tre timmar. Jeeeiii!! Det har livet rockar! Jobbade 03.00-23.00 i fredags, igar slutade vi sex, efter bara tio timmars jobb, fan bortskamt....sen hem till Munur igen, poker, ol, fint... Borjade nio imorse och ikvall ater vi middag har. Som om jag hade nagot battre att gora. Finns fan inga battre killar an de jag jobbar med! Fabulosiskt!

Kanns som om jag alltid ar har...nasta gang tar jag fan med min kudde...mmm...som om det inte rackte med att jag somnade pa soffan i fredags och snarkade och vaknade med ansiktet farligt nara chefens skrev. Bra. Sa man samlar pluspoang...och far frukostpassen. Suck...

Neee...mera vin till mig. Ledig imorgon. Jepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0