Jorå, jag är skittråkig

Jag skulle vilja vara inspirerad. Jag skulle vilja skriva ett roligt inlägg om allt skoj som händer, om mina spännande dagar, om alla intressanta människorag lyckas fan inte vara rolig, mina dagar är inte speciellt spännande och de intressanta människorna...ja, de är underbara, men fan inte så mycket att det går att skriva en uppsats om dem. Så jag lägger ner. Jag skiter i att försöka vara rolig idag. Går inte...

Satt hela dagen i Munurs soffa och tittade på film. Uppenbarligen var jag skittråkig, för han somnade. Men vet ni, det är okej, för han lagade både brunch och middag idag. Så jag är helt okej med att vara tråkig då... De andra killarna kom över vid sex...matprogram på tv, skrattade åt deras misstag även om vi själva inte skulle gjort det bättre, drack kaffe och rökte alldeles för många cigaretter...

Borde ta tag i mitt hem. På riktigt. Det luktar konstigt här. Fula lägenhet...

When you weren´t there...I couldn´t enjoy it the same...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0