Läs inte det här. Det har inte hänt nåt nytt ändå.

Vaknade första gången 07.29 idag. Sedan somnade jag om. Vaknade igen klockan åtta. Då gick jag upp. Finn fem fel. JAG ÄR LEDIG IDAG!!! Vafan! Ska man inte kunna sova till lunch åtminstone när man är ldeig. Så jävla snålt...

Ok, skitsamma. Ta det lugnt, försöka att inte frysa ihjäl i min Dungeon of the Luxury Collection Ailsa Buildings. Har fan aldrig varit med om kallare ställe. Man fryser ju fossingarna av sig... Ta hand om lite skräp, duscha, hem till Munur. Ikväll blir det gemensam middag igen, jag och mina pojkar. Känner mig lite som Snövit där mitt i alltihopa...Butter, Kloker, Toker, Trötter... Jepp, killarna är en finfin mix av de små dvärgarna. Like...

Vad mer? Har precis blivit påtvingad nya jobbskor. Har aldrig hatat något så mycket som jag hatar dessa skor. Gör så jävla ont Vad är poängen med att jobba i skor som saktar ner personalen? Vems jävla dumma idé var det? Chefens? Ska spotta på dom imorgon. Skorna alltså, inte chefen, det törs jag inte.

För övrigt har jag varit här så pass länge nu att skvallret är desamma som på statt. Vem är otrogen, de har gort slut, de låg i helgen och ja, jag tror tamefan hon är gravid. Jag älskar det. Och vet ni vad? JAg älskar ännu mer att inte ett endaste litet skvaller handlar om mig... That´s a first...

När inget händer gör jag inget ändå...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0