När fan gick ni vidare?? Vad missade jag??

Tänka sig...livet därhemma går vidare utan mig. Vilket uppvaknande. Jag gillar det inte. Alls. Nä, minsann. Jag som trodde att alla satt och väntade på mig, trampade i samma spår, att bebis-toni fortfarande skulle vara bebis nästa gång jag ser honom, att ni avhöll er ifrån festande tills jag kan vara med, att ni inte flyttade från stan eller bytte arbetsplats. Nä, sörrni, jag är inget big fan av att ni fortsätter era liv som om ingenting hade hänt. Jag föreslår att ni genast sätter er ner och tänker över det här; hade ni inte hellre suttit i ett hörn och låtit det växa mossa på er i väntan på mig? Va?? Va?? Nähä, kanske inte...

Nä, okej då, jag fattar väl att jag inte är så viktig som jag vill låtsas. Men vad fan, att bara gå vidare på det där sättet... Inte top notch! ...och att bli ersatt av ett billigt substitut...fan obra...

Har dessutom hört det ryktas om statt-träff på grappa imorgon. Det är som ljuv musik i mina öron. Det gnisslar litegrann när jag kommer på att jag inte kommer vara där, men vad fan, ha det så himla roligt! Kom ihåg det roliga vi hade, drick er dyngfulla, ställ till med skandaler och skvallra som dårar, så kommer allt kännas som förr...för en stund. Ni förtjänar det!

I min egen lilla värld härborta händer allt och ingenting...är fortfarande samma människor, samma fantastiska människor, men vardagen är här och jag gör inget spännande alls. Går vilse emellanåt, jobbar bakfull och illamående ibland, struntar i att diska och städa...allt är precis som det ska. Förutom att livet jag lämnade går vidare...utan mig...med andra människor i mitt ställe...fan...

Har funderat på vem man måste ligga med för att få ledigt tillräkligt länge för att åka hem en sväng... VEM FAN MÅSTE MAN SUGA AV FÖR ATT FÅ LITE JÄVLA SEMESTER??!

Eh...näe...sova kanske...ska upp sådär groteskt tidigt imorgon också. Som alla andra dagar. Usch, om någon sagt åt mig innan jag åkte att jag skulle vara uppe innan tupp-fan hade jag skrattat henne rakti ansiktet. Ha! Jag?? Kliva upp tidigt? Nehedu, stumpan, här klivs det inte upp innan lunch! Men vet ni, det görs det, minsann. Varje dag står jag ombytt och klar på jobbet vid åtta. Och låtsas att jag är pigg. Skulle vilja säga pigg och FRÄSCH men det sistnämnda kommer jag aldrig lyckas lura i någon så tidigt på dagen...

Jag är inte bitter...klart livet går vidare, det måste det göra...jag är bara lite irriterad över att jag missade eller glömde bort den lilla biten när jag åkte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny lilla jenny vi saknar dig med =)

2009-09-10 @ 10:29:48
Postat av: Anneli

Jennie...livet går vidare, men inte med andra människor i DITT ställe, utan bara utan dig, precis som ditt liv går vidare utan oss därborta.Visst möter vi nya människor, men d ersätter ju inte nån annan, utan läggs bara till i bekantskapskretsen, o nån dag kanske alla träffas som i ett stort jävla gangbang! Hur coolt vore inte det lixom?? Alla ligger med alla...men vänta..d har vi ju redan gjort har jag hört..hehehe.. Hur som helst så ersätter ingen nån, alla e speciella på sitt sätt, o oersättliga..D där lät så vuxet att typ du skulle kunna ha sagt d hihihi...well, just wanted you to know..the show must go on! Lycka till

2009-10-10 @ 12:26:55
Postat av: Jennie

Haha, ja, det dar var djupt och vuxet. Imponerande. Att alla ligger med alla stammer tyvarr inte har opch jag ar som oskuld pa nytt. Ny erfarenhet som jag antar gor mig klokare. Suck... The show always goes on...men nasta manad kommer jag hem och ser vad jag missat, om jag kanske kan fa se en liten repris. Ett stort javla gangbang later lockande som fan...

2009-10-23 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0