Vi kom, vi såg, vi segrade

Har försökt blogga i flera dagar...men av någon anledning har alla sidor funkat...utom blogg.se. Undra om jag har förolämat blogg.se på något sätt. Har jag skrivit olämpligheter, varit borta för länge, lagt upp otäcka bilder? Har jag det, blogg.se? Har jag det, kanske?? (Och inte ett ord om bilderna, alla sidor kan fan inte vara min snyggaste...)

 Har haft systrarna här i helgen. Fabulösiskt att få träffa mina sötnosar igen! Stör mig dock litegrann att båda två sprang på vasrin kille de tyckte var snygg, när jag har försökt göra det i tre månader. Bara att inse..jag har fan så mycket bättre smak än de två! ;) (...eller så är det bristen på tatuerade, rufsiga skistövlar som gör det svårt för mig...) Sak samma, de kom, vi sågs...eh...vi segrade. Typ. För vi vinner alltid. Fabulous four...fast tre. Älskar er!

Och nu, mina damer och herrar...ska jag sova. Var bara tvungen att reagera skitfort när blogg.se plötsligt fungerade. Jag är en mycket mycket trött människa på mitt jobb om jag inte sover nu... God natt, sov gott, vakna torrt...blahash.

Blogg.se, är vi vänner igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0