03.06

Haha, skrev det här när jag kom hem inatt. Lyckades inte publicera det. Gör det nu istället. Fattar fan inte vad det handlar om men inatt hade det säkert någon djuo betydelse. Gulligt.



Det går inte alltid som man tänkt sig men ibland går det ganska bra ändå. Fråga mig inte hur det ska tolkas för det vet jag knappt själv. Klockan är 03.06 och jag kom precis hem. Jättetrevlig kväll med fina människor som slutade mer städat än vad man kan hoppas. Det är också en tolkningsfråga. Jag vet inte om jag ska vara svinnöjd med kvällen eller rädd att jag ser vissa människor I ett sken jag inte ville. Att vara blind är en välsignelse ibland. Och att kunna stava det ordet såhär dags är fantastiskt. Men saksamma. Det var värt det. Alla ramlar vi igen och igen och igen och jag kanske oftare än andra men jag är van. Blåmärkena är inte lika starka och ärren bleknar fortare numera. Men vad vet jag. Jag pratar så mycket… Men jag stannar. Där jag är. För det är bra. Och just nu bättre än alternativet. Det är vackert. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0