Det är tametusan sommar!!

21.37. I min säng. Jojomen. Så blir det när man ska kliva upp klockan fyra på morgonen.

Vi har sommar. Riktig sommar. Så man svettas. Jag är hur nöjd som helst. Inte över svettandet, men själva känslan. Hur underbart är det inte att sluta jobbet, det är fortfarande sol halv sju, åka direkt till puben och sitta på uteserveringen (som btw har utsikt över atlantes) och dricka en öl? Fantastiskt! Man vill aldrig gå hem. Sitta instängd I ett unket hus när man kan sitta utomhus och låtsas att imorgon inte finns? Fabulösiskt!

 

För att undvika ångest måste jag sova nu… Känner att jag tappat gnistan lite. Jag är inte alls speciellt rolig längre. Har inte tid att blogga skojigt. Jag kan leva med det. Kan ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0