Det regnar här i skottland idag...

  • 04.00; gick upp
  • 04.45; buss till jobbet
  • 05.00; på hotellet
  • 05.00-06.00; vänta på att någon kommer och öppnar klubbhuset. Det var kul. Det var storm

 

Blev hemskickad från jobbet vid tolv. Efter sex ynka timmars arbete. Det var en simpel dag. Spenderade en timma med att vänta på bussen hem I p-matsalen. Drack kaffe och rökte med trevliga människor. Många hinner komma och gå på sina raster under en timma. En del är trevligare än andra, tack för det…

Det har regnat I två dagar nu. När jag flyttade hit fick jag förklarat för mig att I Skottland får man inte kalla det regn om det inte regnar horisontalt. Allt annat är bara simpelt duggregn. Idag var det horisontalt. Och storm. Jag älskar det. ÄLSKAR! När jag sager det till folk ser de ut som om de vill spärra in mig. När jag sager att jag även hatar sol spärrar de in mig på riktigt. Uppenbarligen är det inte riktigt normalt eller socialt accepterat att tycka som jag. Det gör ingenting. Någon måste ju vara som jag. Vore ju svintråkigt om alla var likadana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0