Fatta magin!

Ibland kommer jag att tänka på något jag gillar eller tycker är roligt eller som bara irriterar mig litegrann. Men det måste vara såpass mycket att det engager mig. Då, helt plötsligt bara MÅSTE jag dela med mig av det till alla andra. Det betyder att jag måste skriva om det I min statusrad på Facebook OCH blogga om det. För I min enfald tror jag att dessa “alla” (som sällan är fler än tre, fyra stycken) blir delgivna min entusiasm för ämnet och så är jag lite halvkänd och alla vet vad jag tycker helt plötsligt. Lite “alla har rätt till min åsikt”-stuk. Jag vill att alla ska älska saker som jag älskar. Jag vill att de ska fatta grejen. Så frustrerande när de inte ser magin.

 

Idag är magin Rob Roy. Ni vet filmen, inte snubben, jag kände inte snubben. Men filmen…åh…filmen…fattar ni inte magin är det ingen idé att jag förklarar. Men det är män I kilt och irländsk snubbe med bred falsk skotsk accent som jag faller stenhårt för. Och det är do you know how fine you arrrrre to me och en jävla massa honor. LOVE!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag fattar iaf magin.

2010-04-14 @ 09:27:02
Postat av: Anonym

såklart...du är ju mamma...

2010-04-15 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0