Fyfan...

Okej. Fyfan och fyhelvete. Att vuxna människor beter sig värre än tonåringar får mig bokstavligen att gråta. Säg vad du har att säga till mig och inte bakom min rygg. Speciellt inte när du är 3 år från 50 och inte 15. Så. Jävla. Sorgligt. Punkt.

 

Och det där som var så bra med att skatteåterbäringen kom…inte alls lika kul längre. Fick just en gasräkning på 750 pund. Sju. Hundra. Femtio. Pund. Räkna lite på det och gråt. Det gjorde jag.


Update; okej, jag är inte lika arg nu som när jag egentligen skrev inlägget. Men datorn funkade inte när jag ville lägga upp det så jag kör en försening. Eller...jag är fortfarande svinförbannad över gasräkningen och ganska upprörd över dumma personer. Men saksamma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0