Jag är sjuuuuuk

Jag är svinsjuk. Fan. En del kanske skulle tycka att det vore bra tajming eftersom jag ändå har tre dagar ledigt nu att slösa bort. Jag kan meddela att jag tycker det är ett jävla hån. Tre dagar med förmodat solksken och jag ska ligga I sängen? Fanfanfan. Jag har å andra sidan redan sovit bort dag ett. Vakna klockan fyra är en liten gnutta skumt, men vafasen, jag tänker stanna I sängen, inte röra mig alls och kolla på film tills jag blir frisk. Har tamesjutton inte tid att vara sjuk på arbetstid. Duktig anställd.

 

Jag fick liiite dåligt samvete när jag vaknade och insåg att jag och kombon bokat träff I trädgården runt ett. Planen var att klippa häcken och rensa ogräs (vilken tar typ 20 minuter. Det är knappt en trädgård) eftersom det ser ut som en knarkarfläck. Jag insåg ganska snabbt att han inte var uppe heller. Bra. Inget dåligt samvete mer.

 

Nej fyfan, dra för gardinerna och kolla på film. Låtsas att det inte är supersommar ute och försöka glömma ångesten att jag slösar bort min lediga tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0