Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

Ibland är dom inte så dumma, de där trollen på skatteverket. Alldeles för många dagar om året är de alla små onda monster…men en dag, en endaste när man får det där kuvertet och hoppas hoppas hoppas…ibland är det ett bra kuvert. Jag fick ett skapligt I år. Tack för det, era små troll! Nu slipper jag äta nudlar varje dag. Uppskattas.

Dessutom har jag varit vaken I två timmar nu. Jag fösökte komma in I duschen men då började kombons väckarklocka ringa. Han är alltid ute I sista minuten så om jag ockupperar badrummet innan han kommit iväg blir han svin-sen. Så jag sitter I handduk och väntar på att han ska komma upp och iväg. Bra. Det låter inte som om det kommer hända snart.

 

Dagens plan; skrika lite på nötterna på min bank, äta lunch med Jennifer, handla mat till kvällen, midday med kollegor (eeh…vänner). Bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0