Something is rotten in the state of Scotland

Man kan säga att det stinker. Min kyl alltså. Och hela mitt förbannade kök. I mitt hus finns det en jävla high-tech-kyl som kostar mer än någon intelligent människa skulle betala för ett kylskåp och det funkar…aldrig. Senast igår slängde jag en hel del mat som jag trodde vi hade lämnat liiite för länge I kylskåpet. En hel del luddiga grejer. Men jag antog att det var brist på uppmärksamhet. Idag var jag och handlade mat. Och kom hem. Öppnade kylskåpet och det luktade tamefan dött. Stendött. Så jävla osoft. Osoft är ett bra ord att använda idag. OSOFT! Allt stinker, luddar eller klumpar sig. En del bubblade också. Jag är onöjd. Slängde allt annat som fanns I kylen och ångrade som fan att jag köpt ny mat. Fan. Och ölen…jaja, dricka varm öl är kul, tur att jag köpte rött och inte vitt vin. Så ikväll lagar jag mat för fulla muggar. Ska äta hela kvällen och hela dagen imorgon och på måndag ska jag skicka bombhot och något läskigt pulver I ett kuvert till kylskåpsföretaget. Passa er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0