Sommar!!!!

Jag är alldeles sådär proppfull av sommarkänslor…vårkänslor…eller vad det nu heter såhär års… Kan inte komma ihåg när jag sist såg fram emot en sommar som jag ser fram emot den här. Förra sommaren var min första I Skottland och den var jättefin, men jag jobbade jämt, var ny och borttappad och glömde bort att njuta. Nu kommer min andra sommar med stormsteg och jag älskar det. Kan inte fatta att det snart gått ett år och att jag får spendera ännu en sommar här. Jag ska älska varje minut av den tid jag har utanför köket. Jag som trodde jag skulle vara hemma I sverige igen vid det här laget, men jag kan inte riktigt slita mig… Skottland är väldigt hemma. Också. Sverige får gärna finnas kvar som tillflyktsort men när man inte är tillåten att ta semester förrän efter September känns det Ganske meningslöst. Jag ville ju åka båt på Mälaren, inte pulka I vilsta! Men ska inte gnälla….har redan haft sommar här I två månader. Ha så kul I snön!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0