Trött tjej

Vill ni höra något roligt? Något som inte alls kommer vara lika roligt om några timmar? Klockan är 04.05 och jag ska snart till jobbet. Det I sig är inget konstigt. Det händer ganska ofta nuförtiden. Det roliga är att jag inte har sovit en sekund på hela natten. Gick och lade mig I god tro vid nio. Hoppades sova innan halv elva. När klockan var elva och jag fortfarande var klarvaken fick jag panik och gick ner för en cigg. Då kom kombon hem. Sedan var klockan tolv och det var inte någon idé att ens försöka sova. Är man inte trött kan man inte tvinga sig och försöker man blir det bara värre. Istället tvingade jag mig själv att hålla mig vaken. Till nu. Bra val känner jag. Jätte. Vid åtta när jag jobbat I två timmar kommer jag behöva sova frukost. Ja tack. Kul grej. Det här. Jorå.


Den trötta tjejens söta (och pigga) systerson


Kommentarer
Postat av: jeanine denise

min sötiiiiiiiiiiiiiiiiis

2010-04-23 @ 00:18:47
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0