Uteöl och strandglass

Slutade jobba vid tre. Bra dag. Solen skiner som aldrig förr och jag undrar varför jag bär runt på min jacka… Uteserveringen för en öl…solen I ögonen…den fantastiska Italienska glassbaren på hörnet som gör underbar hemmagjord glass…en stund på stranden… Inte jättejobbig eftermiddag. Helt okej. Synd att klaga.

 

Hann med att ta ett glas vin hemma I soffan också. Jag har en ganska bra dag. Det pyttelilla minuset är kanske att jag måste sova om en timma eller så och solen lyser in genom mitt fönster. Det är sommardag ute och jag ska försöka sova. Men jag ska inte klaga. Inte. Alls. Först ska jag ta ett bad. Sedan ska jag krypa ner I min säng och kolla på film tills jag somnar. Och försöka ignorera solen. Men på måndag är jag ledig och då ska jag dricka vin hela dagen. Minsann!!

 

Har nästan glömt bort att jag fortfarande har bakfylleångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0