De kallar det Hora

Jag satt på en uteservering med en kompis och glodde på folk som gick förbi. Det är en liten hobby. En tjej i minimal kjol och väl tilltagen urringning går förbi. Det ösregnade. Hora, hörde jag killarna bakom mumla… Hon har legat med halva stan. Sedan försvann hon. Strax därpå kommer en kille strax innan trettioårskrisen förbi. Han har bakåtslickat hår, svinfula jeans, spetsiga skor och en tajt, svart skjorta som inte är knäppt i de undre knapparna vilket leder till att magen är lika synlig som på en fjortis i magtröja. Han pratar högt med sin kompis om alla tjejerna han legat med de senaste veckorna. Hans kompis berömmer och de skrattar högt likt dumma primater. Hora, muttrar min väninna och sedan försvinner dom.


Jag vill ge dom diplom. Tjejen med tuttarna och killen med magen. Bra för dom. Grattis! Fan inte alla som får ligga så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0