Homecomingqueen

Så jävla roligt att ba vakna upp dagen efter en vinkväll och gå in på sin Facebook och läsa sin egen status och ba Fan, vad jag är rolig när jag dricker. Jag borde göra det oftare. Alla borde få träffa mig när jag är full och rolig. Typ så. Så. Jävla. Nöjd. Vad som är ännu roligare och inte alls patetiskt och pinsamt är att jag sitter och hyllar mig själv I min egen blogg och alla andra ba Fan va skämmig tjej och jag ba Nej nej, inte skämmig. Skojig. Skojig tjej.
Det är inte alls så svårt som det ser ut att vara jag. Det kommer jävligt naturligt för vissa.
Och ni ba Fan vad hon ÄR skämmig.
Så jävla roligt att ba vakna upp dagen efter en vinkväll och gå in på sin Facebook och läsa sin egen status och ba Fan, vad jag är rolig när jag dricker. Jag borde göra det oftare. Alla borde få träffa mig när jag är full och rolig. Typ så. Så. Jävla. Nöjd. Vad som är ännu roligare och inte alls patetiskt och pinsamt är att jag sitter och hyllar mig själv I min egen blogg och alla andra ba Fan va skämmig tjej och jag ba Nej nej, inte skämmig. Skojig. Skojig tjej.

Det är inte alls så svårt som det ser ut att vara jag. Det kommer jävligt naturligt för vissa.
Och ni ba Fan vad hon ÄR skämmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0