Jag är en läskig stalker

Jag var nyss inne på Alex Schulmans blogg. Ni vet, den där bloggen som är den enda jag gillar att följa. Mmm... Tydligen är det hans födelsedag idag och eftersom man inte riktigt kan dyka upp vid främmande människors dörr med paket och tårta tänkte jag skicka en Grattis-kommentar. Jag skrev något om att jag inte är en läskig stalker. Sedan publicerade min jävla dator kommentaren en sådär 17 gånger. Jag fick lite panik. Det är ju fan raka motsatsen till att vara en stalker. Det är ju dessutom jävligt jobbigt med spam. Så jag försökte rädda situationen genom att skicka en förlåt-kommentar. Jag är inte riktigt säker på om den kom fram. Om den gjorde det publicerades den också i spam-form. Bra. Jag kommer nu bli portad från Alex blogg. Kanske anmäld. Kanske kommer jag bli utslängd från hela den moderna blogg-världen. Vad fan ska jag då göra med mina kvällar??? Jävla dator...maskiner hatar mig. På riktigt. Sorry, Alex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0