Mitt andra hemma igen

Hemma i Skottland igen. Alltid mysigt att vara hemma i Sverige hos min familj med mina vanner, men tiden gar ju sa javla fort. Man hinner knappt komma dit innan man ska tillbaka igen. Kanns som jag spenderar mer tid pa taget till flygplatsen an hemma.

Spenderade halva semestern med att vara sjuk. Det var kul. Annu roligare var det igar nar jag akte hem och inte kunde sluta spy. Det var nog en sandar 24timmars-flunsa. Men idag mar jag bra. Idag kan jag aterga till att dricka sjuka mangder alkohol med min lilla skotska familj. Vi ar bra pa det.

Har hemma har vi plusgrader. Idag har jag rensat i tradgarden. Mina rabatter behovde ett rejalt ansiktslyft. Fatta att jag kan gora det. Ga ut i mysbyxor och luvtroja och rensa ogras. Medan ni pulsar runt i meterhog sno. Osoft, va? Jag skrattar at er. Hogt! HAHAHAHA! Ha sa javla kul i er sno!

Men jag hade ett par mysiga veckor hemma. Traffade alla jag alskar mest. Hade roliga kvallar, mysiga dagar, fantastiska natter. Och jag alskar er, mina stjarnor!

Ses snart igen...for sahar kan man ju inte halla pa, kan man?

Ni som ar viktigast visade det...tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0