Vem fan är du??

Jag undrar ofta vem som läser min blogg. Ofta skriver jag så mycket skit som kanske inte alla vill veta men jag tänker aldrig på det. Oftast skriver jag för mig. Inte för någon annan. Och då tänker jag inte på att censurera mig själv. Kanske borde jag det. Censurera mera. Men så få människor känner mig och jag vet inte…kanske vill jag dela med mig. Eller så kanske jag borde skriva dagbok istället för texter som är öppna för vem som helst. Det är lite som bakfylleångest. Berätta för mycket och ångra sig dagen efter. Skitsamma… Nu gör jag det igen…för mycket skit för människor jag kanske inte känner. Vilka är ni? Ni vet alldeles för väl vem jag är…


Egentligen har ni inte en jävla aning. Jag skulle aldrig öppna mig mer än jag vill. När jag är nykter…


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur för mig att du inte skriver dagbok, kram.

2010-02-11 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0