Ah vad svenne jag ar...

Jag ser ut som fan idag. Det kan vara for att jag drack lite for mycket igar och ar lite trott sahar dagen efter. Men det vankades Svensk afton, vilket betyder att jag bjod hem mina svenska kollegor pa kottbullar, hemgravad lax, hovmastarsas, agghalvor med kaviar skickat fran sverige, Absolut vodka (som btw ar halften sa dyrt att kopa har som hemma i Sverige, hur dmt ar inte det?) och Rekorderlig cider. Man far ta vara pa de svenska marken som finns har och Absolut, Rekorderlig och Kopparbergs ar vad som lyckats smyga sig in pa marknaden. Till svenska invandrares stora lycka och annu storre bakfylla.  Fick sallskap av tva tyska herrar och en kanadensisk flickvan som anammade svenska delikatesser utan att klaga och drack nastan lika duktigt som vi. Man kan ju inte saga sa mycket sahar dagen efter. Mer an att det var grymt trevligt. Att jag onskar att jag inte druckit sa javla mycket. Och att det inte var sa mycket att stada nar jag vaknade imorse.  Vill papeka att halva sallskapet droppade av vid elva och de sista gick vid ett. Det ar tidigt. Det var en helkvall. Vi var nojda. Vi ar aldre nu. Lite klokare. Bra dar.


...och allt min spegel gjorde var att spotta pa mig...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0