Celebrity Big Brother

Okej, jag kan inte sluta. Jag dras till det som gamla gubbar till strippor, som golddiggers till pengar, som kockar till sprit, som a-lagare till systembolaget...ja, ni fattar. Jag kan inte sluta glo pa elandet. Det dar javla Celebrity Big Brother. Lite har det att gora med att det inte finns nagot annat att titta pa, men mest ar det for att jag inte kan sluta folja Jonas aka Basshunters sorgliga uppenbarelse dar i huset. Jag tycker sa synd om honom. Han har varit inne dar i 13 dagar, hunnit "dejta" Rolling Stones ex-flickvan Katia i ett par dagar, bli kar, bli dumpad, sorja, kasta langtande hundvalpsblickar efter henne...bli bitter och slanga bitska kommentarer efter henne. Och det ar fruktansvart. Man vill ta upp en skams-kudde och gomma sig. Man vill gomma ansiktet i handerna och bara kika lite mellan fingrarna. Man vill ta nasta tag, aka dit, trampa in i huset, ta honom i kragen och saga at honom att skaffa sig lite balls och ryggrad. De har varit inne i 13 dagar. 13 dagar! Det ar ingen katastrof! Ni har inte ens legat. Ni ar inget riktigt BB-par. For riktiga BB-par knullar som tokar under guppande tacken hela tiden. Ni gor inte det. Glom henne. Ga vidare. Hon har ett fruktansvart skratt. Och varfor har hon fet palsmossa pa sig inomhus hela tiden? Det ar fan inte for att det ar kallt, for hon har hotpants till det. Aaaargh!!! JAG AR EN BESATT BB-NORD!

Suck...utrostning om ungefar tio minuter. Katia kan aka ut. Jag vill inte se vad som hander med Jonas om hon gor det. Han kommer grata. Han kommer bryta ihop. Han kommer sitta i ett horn och skaka resten av veckan. Och jag kommer vara tvungen att sitta har och titta pa det. Usch.

I pausen mellan BB och sjalva utrostningen visas ett humorptogram. Typ Extra Extra! Veckans mest omtalade...Jonas ligger pa tredje plats. Var svenska sommarhit-plaga har tagit sig uppat i varlden. Fran tontiga latar om data-botar till samtalsamne i brittiska humorprogram. Hans mamma maste vara sa stolt.

Nagon dag nasta vecka ska jag skaffa mig ett liv...

Har ar dom...mmm...gulligt, eller hur? hrrm...




...och har ar den fula mossan...




...och har tror jag han precis blivit dumpad...



Update: Okej, hon akte precis ut. Han sag knackt ut. Och alla buade nar hon kom ut. Det var val lite hart tycker jag. Men bara lite...

"I feel like a kid who just got a big bag of candy, and I got one chocolate-bar and then I got the rest of it taken away" -Basshunter nar Katia dumpade honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0