Min planbok bloder.

Jahapp. Officiellt kan jag nu kalla mig nord. Farmille-nord. Jag hatar det dar javla spelet. Men i min ensamhet nar kombon var bortrest over jul satte jag igang skiten i alla fall och nu ar jag fast. Nar mitt internet lade ner i tre dagar nu var mina squash det enda jag kunde tanka pa. Naturkatastrof pa Haiti?? Vad pratar ni om??! Mina kossor svalter och mina plantor vissnar! De dooooor medan ni pratar om en jordbavning! Aaaaah!!!!!!!! Det var lite katastrof ett tag. Igar hade jag tysk kollega med datakunskaper pa besok. Han lagade. Jag sade att jag alskar honom. Han sag ut som om jag hade tjejbaciller. Pa riktigt. Sa som smapojkar ser ut nar man forsoker halla dom i handen. Det gor inget. Jag alskade honom anda. Han raddade mina kor och getter. Squashen hade till min stora sorg vissnat. Det var en stor ekonomisk forlust. Fan.


En annu storre ekonomisk forlust ar att jag nyss oppnade gas- och elrakningen. Det var inte alls roligt. Och det var pa riktigt. Det gor ondare an att mina gronsaker dog. Forst sag jag en summa pa 166 pund. Det sved. Som fan. Jag gick snabbt igenom mina alternativ i huvudet och insag att prostitution blir mitt nasta drag. Man maste ju overleva... Sedan letade jag efter ettdatum nar trollen skulle ha pengarna men hittade inget. Daremot hittade jag gasrakningen. Tydligen slas de inte ihop utan fas pa olika papper. Dumt. Dar forsvann 139 pund till. Sa den sammanslagna rakningen for gas och el i det har javla huset ar alltsa 305 pund. Bra. Det kanns inte alls som jag vill grata. Inte. Alls. Maste aven salja droger nu och eventuellt salja mig till den ryska maffian. Jag. Har. Inte. Rad. Dummajavlaskitstallemedalldelesforkallahusochalldelesfordyrvarme!!! FAAAAN!!


Men vatten och brod ar ju....gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0