Hej Lördagsångest! Jag har saknat dig!

Vad skönt det är att vara tillbaka I Sverige och normala banor. Ni vet…de där banorna när man blir full, överanvänder Visa-kortet, får leva på vatten och bröd resten av månaden för att ha råd med sprit, ringer runt till alla man känner och bedyrar sin kärlek och vaknar upp dagen efter och undrar vad fan som hände. De banorna. Vi har alla varit där. Är det inte underbart. Jag minns att jag pratade med Calle. Vet inte riktigt vad jag sade men pratade alldeles för länge och avbröt hans festande men jag kommer ihåg att jag var snäll och sade att jag älskar honom massor med gånger. Sedan ljög han för mig, så som vänner gör som ställer upp för varandra. Va fint… Idag låtsas jag som om igår inte finns och tar en bit knäckebröd till. Ingen är fullständig men jag är jävligt nära. Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0