Bra siffror

Klockan tio. Då var jag vaken. Det tycker jag är ganska bra. Jag är ledig idag och det verkar vara en bra och vettig tid att vakna på. Inte för tidigt så man blir förbannad och inte för sent så man solar bort sin lediga dag. Jag är nöjd. Bra start på dagen. Jag skulle önska att ryggen inte gjorde så ont, men det är synd att klaga på småsaker.

 

Så ledig idag och imorgon. Jag älskar det. Mitt rum ser ut som en mindre explosion efter att jag börjat packa så det måste jag möjligtvis ta hand om idag. Men det gör inget att det ser ut som fan. För om 27 dagar är jag hemma. I Sverige. Med alla mina prylar. (Nåja, 1/3 av mina prylar. Resten får snällt stanna kvar I Skottland pga platsbrist. När jag kommer hem vill jag att vi håller en liten minnesceremoni för alla lakan, överkast och tallrikar som inte klarade sig till Sverige, ok?)

 

Det är 18 dagar till min mamma kommer hit, 21 dagar kvar på jobbet. Detta är siffror jag gillar.


Kommentarer
Postat av: mamma

jag gillar också

2010-06-14 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0