LOST?

Alltså…(jag märker att jag gillar att börja med att skriva alltså….det stör mig litegrann att jag inte kan komma på något annat, men det funkar…det är lissom den stämningen jag vill få in…)


Alltså…jag läser en jävla massa bloggar när jag är uttråkad. Som typ ikväll. En massa skitbloggar som handlar om ingenting och alla skriver om säsongsavslutningen av Lost. Själv såg jag första säsongen och tyckte det var svinspännande. Andra säsongen började jag jobba som kock och glömde allt vad tv, fritid och kvällsprogram hette. Det var nog innan fenomenet Streama uppfanns. Eller I alla fall innan jag visste vad det var. Jag kom inte på vad Streama är förrän för fyra veckor sedan ungefär. Och sedan dess har jag bott I mitt sovrum med min dator och svinmycket film som alldeles gratis magiskt trillar ner I min skärm. Jag älskart. Men streama tv-serier? Orkar man? Jag vet inte om jag orkar ta mig igenom all den där Lost-hysterin, men jag är svinnyfiken på avslutningen. Jag misstänke att det räcker att ha sett första säsongen och hoppa resten och gå direkt till sista avsnittet. Det känns lite som Våra bästa år där man kan se ett asvnitt, missa det I sex månader och när man kommer tillbaka är det fortfarande samma vecka I serien men allas ungar har växt upp från toddlers till teens. Så känns det. Har jag fel? Har jag? Alla ni dårar som slösat bort sex år av era liv på Lost?


Kommentarer
Postat av: Sandy

Du har fel. man måste se allt. även om vissa saker är minst sagt oklara.

2010-06-04 @ 02:18:50
Postat av: Jennie

Du ljuger. Punkt. Har fan inte tid. ;)

2010-06-04 @ 05:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0