Nakenchock

 

Det är ganska fina människor jag känner här. Fabulösisk födelsedag I Glasgow med alldeles för billig alkohol. Så. Jävla. Farligt. Lyckades dock med konststycket att inte bli dyngfull och ändå spendera massa tid på dansgolvet. Det är minsann ingen ofta återkommande syn. Hoppas de som såg mig tittade noga, för det kommer dröja innan de ser det igen.

Kvart I fyra imorse checkade vi in på vårt hotell. Med en överkissnödig väninna I släptåg sprang vi högljudda och lagom berusade mot vårt rum. I god tro stoppade jag kortet I låset, sliter upp dörren och möts av en vilt viftande halvnaken ryss eller polack som vrålar wooohwooohwoooh och ser både ut lite som en väderkvarn där han svänger med armarna och som ett uppskrämt brottsoffer. Jag lovade att vi inte var intresserade av att råna honom, tackade för oss och beklagade oss lite I reception. Fick ett nytt rum och sov I tre timmar. Svinvärt. Vi har skrattat åt den där mannen hela dagen. Jag ska skratta lite mer senare. När jag inte är lika bakfull längre.

,,,och den där killen som ville att vi skulle hjälpa honom rädda gorillorna var också ganska skoj…

 Alltså….det går inte ens att supa britter snygga. (och nu kom jag precis på varför alkoholen är så jävla billig här. De försöööööker juh!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0