Sex and The City goes Lantlolla

Först kände jag mig lite ensam. Sedan gick jag till pubens uteservering med ett glas vin, Mötley Crue I hörlurarna och Tommyland att läsa. Solen lyste på mig, jag såg ut över Ailsa Craig och det kändes litegrann som Sex and The City goes Lantlolla. Det var igår. Det var en ganska bra dag.

 

Alltså…om ni inte har läst “Tommyland” så borde ni apsilut göra det! Snubben är ett geni! Tommy Lee alltså…ni vet, killen med tatueringar, sexvideo med Pamela Anderson, Mötley Crue och trummor? Ni vet… Jag läser den för tredje gången. Mest för att resten av mina böcker ligger I ett paket på väg till Sverige men även för att den där gruppens liv och förehavanden är så jävla sjuka. Fascinerande. Det är som att stirra på en bilkrasch utan att kunna titta bort. Och det är en jävla massa blod. Och avsugningar. Men skitsamma. När jag blir stor ska jag gifta mig med honom. Bara sådär. Jupp…..Kom just på att han egentligen är ganska ful. Jag skulle ligga med honom ändå. Jojomen!


I don´t know where I´m going, but I know I´m gonna get there



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0