Jag är faktiskt jävligt bra på att fritera saker

Vilken jävla dag…nu greppar jag efter halmstrån och även om jag vill sätta mig I ett hörn och skrika högt lovar jag mig själv att aldrig aldrig jobba på McDonalds. Lukten av hamburgare varje dag skulle at död på mig. Min nya plan är att tvinga på varenda restaurangjävel mitt CV om och om igen tillls nån tröttnar och ger mig ett jobb. Jag är en jävel på Fish’n’chips numera. Jag vet dock inte om det är bra…personligen hatar jag blotta åsynen. Spelar ingen roll. Är det hemma skulle jag gladeligen vispa ihop den där jävla frityrsmeten varannan timma om det krävdes. Kom på mig själv häromdagen med att jag faktiskt VET hur man gör en frityrsmet och att jag på Statt fejkade. Låtsades alltid vara för upptagen för att göra det och lät någon annan göra det…som om det vore svårt. Dock påpekade någon wasserbisser häromdagen att jag borde använda isvatten istället för kranvatten. Men det skiter jag gladeligen I. Jepp. Godnatt. Jag trotsar mitt naturliga element och går till min säng. Känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0